Kundeservice

EUC Lillebælt, Teknikervej 2, 7000 Fredericia
30. januar 2020 Valgt 6 ledige pladser
13. august 2020 Vælg 6 ledige pladser
VALGT HOLD
Kursussted EUC Lillebælt, Teknikervej 2, 7000 Fredericia
Tilmeldingsfrist 26. januar 2020
Startdato 30-01-2020
Slutdato 17-02-2020
Varighed 3,0 dage
Tilmeldingsfrist 26. januar 2020
Varighed 3,0 dage
Deltagerpris kr.372,00
Pris for ledige kr.1.649,05
Pris for højtuddannede kr.1.649,05
Undervisningsform Dagundervisning
Tidspunkt 08.20-15.44
Beskrivelse Kundeservice - Trin 3
Kontaktperson Jette hansen
Kviknummer 607405792253
Minimum antal deltagere 1
6 ledige pladser Tilmeld
FAG TIL KURSET
Kundeservice
Skolefagkode: 45261
Varighed: 3,0
Timer pr dag: 7,4
Pris: 372,00
Pris for ledige: 1.649,05
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1.649,05
Målgruppe: Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.
Formål: Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.
Indhold: Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.